.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستور استاندار بر حضور شهردار ساری در جلسه شورای معاونان

استاندار مازندران بر ارتباط قوی مدیران با بدنه ی کارشناسی خود تاکید کرد و گفت: نگاه دولت دهم استفاده از ظرفیت ها و توانمندیهای درون سازمانی است.

به گزارش شمال نیوز ، سیدعلی اکبر طاهایی استاندار مازندران در جلسه شورای معاونین و مدیران استان که شب پنجشنبه در استانداری برگزار شد بر ثبات مدیریتی تاکید و گفت: مسئولیت ها امانت هستند و هرگاه مدیر احساس کند که او بهترین فرد برای آن مسئولیت است و خدای ناکرده منیت خودنمایی کند آن لحظه سقوط است.

وی وحدت مسئولان استان و پرهیز از مجادلات را بسیار مهم دانست و گفت: ابتکارات، طرح ها و پیشنهادات خود را برای شتابان شدن روند توسعه ی استان و تصحیح اشتباهات احتمالی ارائه دهید.

طاهایی بر ارتباط قوی مدیران با بدنه ی کارشناسی خود تاکید کرد و گفت: نگاه دولت دهم استفاده از ظرفیت ها و توانمندیهای درون سازمانی است.

استاندار مازندران تاکید ریاست جمهوری را برای مدیران ، کار خستگی ناپذیر 
، مهرورزی به مردم و توجه ویژه به ارزشهای متعالی و فرهنگ دانست و خاطرنشان کرد: از هم اکنون باید طرح ها و پروژه های مهم فرهنگی برای دور سوم سفر تدوین شود.

استاندار با اشاره به حوادث اخیر گفت: پیامبر فرمود که در زمانی که فتنه هجوم می آورد به قرآن پناه ببرید و این صرفاً به جسم و ظاهر قرآن اشاره ندارد که مقصود باطن و حقیقت و روح قرآن که همانا ولایت است اشاره دارد.

وی ولایت فقیه را استمرار غدیر توصیف کرد و به مدیران توصیه نمود: معیار برای همه رهبری است و همه باید در مسیر رهبری باشند نه جلوتر و نه عقب تر.

در این جلسه وضعیت کانون ها و مراکز قرآنی استان و وضعیت خانواده های شهدا و ایثارگران به ویژه وضعیت اشتغال فرزندان شاهد مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان ذی ربط گزارشی در این خصوص ارائه کردند.

ضمناً در این جلسه شهردار و فرماندار مرکز استان نیز حضور داشتند و استاندار اعلام کرد که از این پس در جلسه شورای معاونان شهردار و فرماندار ساری نیز حضور خواهند داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 دي 1388
برادر عزیز آقای استاندار! شهردار ساری ؟ ایشان هیچوقت به فکر مردم نیست(برعکس جنابعالی) کمی هم به فکر ما باشید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.